Khamis, 16 Ogos 2012

Berbuka Puasa Dengan Kawan-kawan

Pada hari isnin lepas,13/8/2012,kami form 5 lelaki bersama-sama berbuka puasa di sebuah restoran iaitu Chaiyok Bistro...seronok betol dapat berbuka dengan mereka...kitorang tak la makan buffet kot,banyak pulak duit kitorang...kitorang just order makan macam kat kedai makan je...aku just order Nasi Goreng Pattaya ngan air Teh O Ais Limau je
kalau mereka yang lain yang aku tahu,
Nafahadt order nasi goreng paprik ngan Fresh Orange,
Amirul Syafiq order Nasi Goreng USA ngan Milo Ais...
Fauzi Pulak just order Mee Bandung ngan Air Kosong je...

kebanyakkan mereka yang lain order nasi goreng pattaya ngan nasi goreng USA...Air Kosong antara yang paling banyak kitorang order sebab air tu free je..

kami tengah tunggu masuk waktu berbuka...

lepas abis makan,aku ngan amir pergi amik sup,sebab sup tu pon free gak..lagipun bekas sup pon ada kat  sebelah kitorang.apalagi kitorang layan jelah.sampai berapa mangkuk kecil kitorang hirup,aku tak tahu...

tengah layan SUP FREE

dah sampai time nak bayar,aku bayar la apa yang aku makan tadi kan,sekali harganya RM 6.50.terkejut
aku sebab nasi goreng pattaya dah harganya RM 5.00(orang kata harga tu standart je).takpe la,nasib baik aku bawak duit lebih.

memang seronok la...tahun nie je last kami dapat makan bersama-sama sebab tahun nie tahun last kami untuk SPM...

amir arifudin ngan amir farhan

amin salim

amirul zubir 

nazrin

rauf alwi

*TERIMA KASIH kepada sesiapa yang mencadangkan majlis nie...SERONOK dapat bersama-sama dengan kawan-kawan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan